Haluaisitko demon?

Nopeammat päätökset

Automatisoi IT-tilanteisiin reagoiminen

Automatisoi IT-tilanteisiin reagoiminen hero image

Minimoi vaikutukset liiketoiminnalle

Ne päivät, jolloin tietotekniikka tuki liiketoimintaa, ovat ohi. Nykyisin tietotekniikka johtaa liiketoimintaa. Liiketoimintaan vaikuttavien kriittisten IT-tapahtumien määrän ja monipuolisuuden myötä tapahtumiin liittyvien reagointiaikojen lyhentäminen on uusi liiketoiminnan edellytys. Mitä pidemmän ajan yritys käyttää IT-ongelmiensa käsittelyyn, sitä voimakkaammat ovat vaikutukset muun muassa organisaatioon, asiakkaisiin, työntekijöihin ja tuotemerkin imagoon. Jokainen IT-häiriö voi paitsi maksaa yrityksellesi satoja tuhansia euroja, myös häiritä IT-tiimiesi keskittymistä ja toimintaa. Nykypäivän digitaalisessa yritysmaailmassa kriittisten IT-häiriöiden ilmeneminen on vain ajan kysymys, joten yrityksesi täytyy olla valmistautunut niihin huolella.

Asiaan liittyvät aiheet

IT INCIDENT MANAGEMENT

Palvelutoiminnot, MIM-ryhmät ja tuki

Nopeuta reagointia ja koordinoi se tehokkaammaksi automatisoimalla tapahtumaprosessisi. Kun IT-palvelut eivät ole käytettävissä, asiakkaasi kärsivät ja IT-tiimisi joutuvat toimimaan paineen alla. Uuden sukupolven IT-hälytyksillä voit minimoida liiketoimintavaikutuksia ja vähentää tapausten hallinnan kustannuksia automatisoimalla viestintää, yhteistyötä ja organisointia, jolloin voit palauttaa palvelun normaaliin toimintaan nopeammin.

Tietoturvatoimet

Hanki tietoturva- ja tietotekniikkaratkaisut yhdessä ja pidä kaikki sidosryhmät ajan tasalla tietoturvaongelmien aikana. Järjestele viestintää ja yhteistyötä koordinoidusti tietoverkkoihin liittyvien ongelmien aikana lieventämällä hyökkäyksen aiheuttamia vahinkoja ja varmistamalla vaatimustenmukaisuus.

DevOps-malli

Tekstiviesti-, sähköposti-, Skype- ja ChatOps-työkalujen yhdistäminen auttaa kehittäjiä ja käyttäjiä olemaan yhteydessä toisiinsa läpi koko normaalin julkaisun elinkaaren ajan. 

Mutta mitä tapahtuu toimintahäiriöiden sattuessa?  IT-palvelujen hälytystyökalu voi toimia liimana, joka yhdistää kehittäjät ja käyttäjät vaikeimpienkin IT-toimintahäiriöiden aikana. Tehokkaimmat DevOps-organisaatiot ymmärtävät, että huomioidessaan toimintahäiriöiden mahdollisuuden heidän on myös automatisoitava itse viestintäprosessi. 

IT-palveluiden jatkuvuus / katastrofista palautuminen

Alenna kustannuksia ottamalla käyttöön reaaliaikainen käyttäjäviestintä. Voit vähentää muita saapuneita puheluita/tikettejä suurten toimintahäiriöiden, kriittisten turvallisuusongelmien ja katastrofin jälkeisten palautumis-/jatkuvuustoimien aikana.

Everbridgen IT Alerting -hälytystyökalu on johdonmukainen ennustettavissa ja toistettavissa oleva prosessi, jossa viestintä on aina ajantasaista ja asianmukaista

Mark Hydar, Ericsson

Everbridgen Critical Event Management järjestelmän hyödyt

  • Pidä vuorot järjestyksessä

    Hallitse henkilökunnan päivystysaikatauluja

  • Hyödynnä olemassa olevia työkaluja

    Käynnistä tapahtumiin reagoiminen ITOM-, SIEM-, ITIM- ja ITSM-työkalujen antamien hälytysten perusteella

  • Löydä oikeat ihmiset

    Tunnista, paikanna, ole yhteydessä ja sitouta oikeat ihmiset ajasta ja paikasta riippumatta

  • Lyhennä päätöksentekoaikaa

    Vähennä yhteistyön käynnistämiseen kuluvaa aikaa yhdellä napsautuksella, PIN-koodittomilla konferenssilinjoilla ja ChatOps-työkaluilla

  • Tiimin suorituskyky

    Paranna jatkuvasti reagointitiimisi tehokkuutta suorituskykyraporteilla

  • Vähennä kustannuksia

    Yhdistä kaikki hälytysratkaisusi yhdeksi yrityksen kriisi- ja hätätilanteiden hallinta-alustaksi johdonmukaisuuden luomiseksi ja kokonaiskustannusten alentamiseksi

Edut

  • Lisää IT-palveluiden käyttöaikaa
  • Lisää työntekijöiden tuottavuutta ja IT-tehokkuutta
  • Minimoi vaikutuksia liiketoimintaan ja vähennä suunnittelematonta IT-työtä
  • Poista hälytysväsymystä
  • Lievennä IT-ongelmia nopeammin resurssien vähimmäiskustannuksilla
  • Tehosta prosessejasi johdonmukaisella, toistettavissa olevalla ja automatisoidulla IT-ongelmiin reagoinnilla ja viesteillä