Ne päivät, jolloin tietotekniikka tuki liiketoimintaa, ovat ohi. Nykyisin tietotekniikka johtaa liiketoimintaa. Liiketoimintaan vaikuttavien kriittisten IT-tapahtumien määrän ja monipuolisuuden myötä tapahtumiin liittyvien reagointiaikojen lyhentäminen on uusi liiketoiminnan edellytys. Mitä pidemmän ajan yritys käyttää IT-ongelmiensa käsittelyyn, sitä voimakkaammat ovat vaikutukset muun muassa organisaatioon, asiakkaisiin, työntekijöihin ja tuotemerkin imagoon. Jokainen IT-häiriö voi paitsi maksaa yrityksellesi satoja tuhansia euroja, myös häiritä IT-tiimiesi keskittymistä ja toimintaa. Nykypäivän digitaalisessa yritysmaailmassa kriittisten IT-häiriöiden ilmeneminen on vain ajan kysymys, joten yrityksesi täytyy olla valmistautunut niihin huolella.
Nopeuta reagointia ja koordinoi se tehokkaammaksi automatisoimalla tapahtumaprosessisi. Kun IT-palvelut eivät ole käytettävissä, asiakkaasi kärsivät ja IT-tiimisi joutuvat toimimaan paineen alla. Uuden sukupolven IT-hälytyksillä voit minimoida liiketoimintavaikutuksia ja vähentää tapausten hallinnan kustannuksia automatisoimalla viestintää, yhteistyötä ja organisointia, jolloin voit palauttaa palvelun normaaliin toimintaan nopeammin.
Hanki tietoturva- ja tietotekniikkaratkaisut yhdessä ja pidä kaikki sidosryhmät ajan tasalla tietoturvaongelmien aikana. Järjestele viestintää ja yhteistyötä koordinoidusti tietoverkkoihin liittyvien ongelmien aikana lieventämällä hyökkäyksen aiheuttamia vahinkoja ja varmistamalla vaatimustenmukaisuus.
Tekstiviesti-, sähköposti-, Skype- ja ChatOps-työkalujen yhdistäminen auttaa kehittäjiä ja käyttäjiä olemaan yhteydessä toisiinsa läpi koko normaalin julkaisun elinkaaren ajan.
Mutta mitä tapahtuu toimintahäiriöiden sattuessa? IT-palvelujen hälytystyökalu voi toimia liimana, joka yhdistää kehittäjät ja käyttäjät vaikeimpienkin IT-toimintahäiriöiden aikana. Tehokkaimmat DevOps-organisaatiot ymmärtävät, että huomioidessaan toimintahäiriöiden mahdollisuuden heidän on myös automatisoitava itse viestintäprosessi.
Alenna kustannuksia ottamalla käyttöön reaaliaikainen käyttäjäviestintä. Voit vähentää muita saapuneita puheluita/tikettejä suurten toimintahäiriöiden, kriittisten turvallisuusongelmien ja katastrofin jälkeisten palautumis-/jatkuvuustoimien aikana.
Everbridgen IT Alerting -hälytystyökalu on johdonmukainen ennustettavissa ja toistettavissa oleva prosessi, jossa viestintä on aina ajantasaista ja asianmukaista
Mark Hydar, Ericsson