Haluaisitko demon?

Asiakkaat

Esittely

Esittely hero image

Yli 4 200 organisaatiota luottaa Everbridgeen

Olemme sitoutuneet pitämään ihmiset turvassa ja liiketoiminnan rullaamassa terroristi-iskujen kaltaisten julkisten turvallisuusuhkien sekä IT-käyttökatkosten tai kyberhyökkäysten kaltaisten kriittisten liiketoimintatapahtumien aikana.

Voit luottaa kriisi- ja hätätilanteiden hallinta-alustaamme Critical Event Management järjestelmään, jolla saat nopeasti ja kattavasti yhteyden keneen tahansa, millä tahansa laitteella, missä ja milloin tahansa.

Asiakkaat

  • Kahdeksan kymmenestä parhaimmasta investointipankista
  • Seitsemän kahdeksasta suurimmasta maailmanlaajuisesta autovalmistajasta
  • Seitsemän kymmenestä parhaimmasta teknologia- ja teleyhtiöstä
  • Kaikki neljä suurinta CPA-yhtiötä
  • Kuusi kymmenestä suurimmasta maailmanlaajuisesta konsultointiyrityksestä
  • Kuusi kymmenestä suurimmasta vähittäiskauppiaasta
  • 10 % terveydenhoitosäätiöistä
  • Yhdeksän kymmenestä suurimmasta investointipankista
  • 30 % FTSE 100 -yhtiöistä
  • Kaikki 25 vilkkainta lentokenttää
  • Yli 1 000 paikallishallintoa

Willis Towers Watson

“Everbridgen ratkaisun avulla voimme toimittaa oikean viestin oikeille ihmisille oikeaan aikaan käyttämällä useita erilaisia toimitusmenetelmiä, kuten sähköpostia ja tekstiviestejä. Viestit voidaan lähettää paikallisten tiimien välityksellä tai tarvittaessa etänä liiketoiminnan jatkuvuustiimimme kautta”,

– Garry Smith,globaalin tapahtumahallinnan johtaja

London Metal Exchange

“Liiketoiminnan jatkuvuuden näkökulmasta katsottuna alustan avulla voimme luotettavasti lähettää kriittisiä ilmoituksia kohdennetuille henkilöille ja ryhmille sekä ilmoittaa heille ongelmista. Tämän jälkeen voimme ottaa käyttöön asianmukaiset resurssit ongelman ratkaisemiseksi. Everbridgen helppokäyttöisen järjestelmän ansiosta voimme tehdä tämän viipymättä ja se takaa, että elintärkeässä IT-infrastruktuurissamme on vähemmän seisokkeja”,

– Phil McDermott, palautuspalvelujen päällikkö

Axel Springer

“On hämmästyttävää, kuinka helppoa ja nopeaa on lähettää ilmoituksia ja luoda ad hoc -ryhmiä ja ennalta määritettyjä hälytyksiä. Säästämämme aika ja luottamuksemme siihen, että kaikki järjestelmän käyttäjät tietävät, kuinka ratkaisua käytetään, on korvaamatonta”,

– Axel Allerkamp, kriisinhallintapäällikkö

Koska meillä on yli 4 200 asiakasta ympäri maailmaa liiketoiminnan, terveydenhuollon sekä paikallisten ja kansallisten hallitusten keskuudessa, olemme sitoutuneet asiakkaidemme menestykseen. Asiakkaiden säilyttämisasteemme onkin yli 95 %.